motorfreak.nl
Startpagina | Website | Agenda | Gebruikerslijst | Regels | Zoeken | Registreer | Login

U bent niet ingelogd.
MotorFreak / Off-Topic / Tankrijden  
Auteur
Bericht Pagina's: 1
LosBoeros

Voor de liefhebbers! Tankrijden! Lijkt mij wel grappig maar het is in Huizen en dat vind ik toch wat te ver weg. Bovendien gaan we nog een keer trialrijden als het goed is dus ik pas deze keer. Maar ik wilde hem jullie niet onthouden! (www.groupon.nl)

Groupon schreef:

€ 74 voor een Rambo Arrangement bij Traffic Control BV (waarde € 175)

Altijd al de stoute droom gehad om een tank te besturen? Was oorlogje spelen vroeger ook één van je lievelings spellen? Is je vader/opa vriend of vriendin bezeten van oorlogen en soldaten of series als Band of Brothers en kan hij Saving Private Ryan al dromen? Dan is het Rambo-Arrangement bij Traffic Control BV voor jou geschikt. Voor € 74 kan jij je in een tank laten zakken en er op los schieten (waarde € 175).

Deze deal bestaat uit het rijden in een tank en het schieten met verschillende schietapparaten. Je word ontvangen met koffie, thee en wat lekkers. Vervolgens heb je gedurende het arrangement recht op vier consumpties per persoon en een lunch. Voordat je dertig minuten lang in de tank gaat rijden krijg jee een korte veiligheidsinstructie en uitleg over de geschiedenis en eigenschappen van deze FV432 oorlogstank. Nadat alles goed uitgelegd is, ga je het uitdagende, licht heuvelachtige parcours op om eens even te laten zien wie de baas is. Vervolgens test je je skills gedurende de Shooting Games. Heb jij gevoel voor richting en een vaste hand? Je gaat maar liefst vier soorten shooting games beleven. Kruisboog schieten, boogschieten, luchtbuks schieten en blaaspijp schieten behoren tot de opties.

In februari 2002 werd het ‘Traffic Safety On Tour’, evenement georganiseerd door 12 afstuderende studenten van de ‘Haarlem School of Small Business’. Dit evenement kwam voort uit een idee om een allesomvattend verkeersveiligheid evenement op te zetten. Door het grote succes hiervan, werd na enkele maanden, nu onder de bedrijfsnaam ‘Traffic Control” een vervolg georganiseerd; de ‘Traffic Control Experience Days’.

Traffic Control
Ambachtsweg 28, 1271AM Huizen
http://www.trafficcontrol.nl

28-07-2011 08:12:46
Website  
Pagina's: 1    
Ga naar