motorfreak.nl
Startpagina | Website | Agenda | Gebruikerslijst | Regels | Zoeken | Registreer | Login

U bent niet ingelogd.
MotorFreak / Zeg het maar / !!! Het nieuwe Fotoalbum !!!  
Auteur
Bericht Pagina's:  1 2 3
Hermelijn
Gast

BuGs_BuNnY schreef:

Hermelijn schreef:

en wat is dit dan???

Warning: is_dir(): Stat failed for ./albums/edit/. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 432

Warning: filemtime(): Stat failed for ./albums/edit/. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 440

Warning: unlink(./albums/edit/.): Permission denied in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 453

Warning: is_dir(): Stat failed for ./albums/edit/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 432

Warning: filemtime(): Stat failed for ./albums/edit/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 440

Warning: unlink(./albums/edit/..): Permission denied in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 453

ik wilde foto's uploaden maar kreeg dit te zien :?:? :u:u

Dat zijn foutmeldingen :y

tttthhhuuuu

24-02-2005 09:59:40

GSXRonald

Krijg je deze foutmeldingen bij het uploaden of aanmaken van een album :?

Heb je dan al wel een album aangemaakt? Ik zie namelijk geen persoonlijk album van jou? Krijg je dit ook wanneer je 1 bestand tegelijk upload? Upload je de bestanden in je persoonlijke album of een algemeen album?

24-02-2005 10:15:52
Website  
Hermelijn
Gast

GSXRonald schreef:

Krijg je deze foutmeldingen bij het uploaden of aanmaken van een album :?

Heb je dan al wel een album aangemaakt? Ik zie namelijk geen persoonlijk album van jou? Krijg je dit ook wanneer je 1 bestand tegelijk upload? Upload je de bestanden in je persoonlijke album of een algemeen album?

deze melding krijg ik als op upload klik.

en krijg dus geen enkele foto upgeload :u:u:u

25-02-2005 13:49:08

GSXRonald

GSXRonald schreef:

:?

25-02-2005 13:52:06
Website  
Agent327
Gast

Hmmm, 't lijkt alsof je geen rechten heeft om te schrijven. Maar ik zie inderdaad ook dat je geen eigen album hebt gemaakt, om foto's naar te uploaden. Ben ik nou gek of had je die eerder deze week wel ? 't is een beetje tricky allmaal, ik moest ook 10 keer kijken, maar uiteindelijk werkt het wel.

De aanhouder wint :j

25-02-2005 16:50:30

GSXRonald

Nou volgens mij heeft hermelijn de rechten op zijn persoonlijke album alleen voor hem gezet.. Wij zien zijn album niet maar hermelijn wel ?!?! .. Wil je die rechten eens anders zetten en dan nog eens proberen ...

25-02-2005 19:08:15
Website  
Hermelijn
Gast

ik heb alleen van de week al mijn foto's verwijderd omdat ik op mijn max zat. nu wil ik mijn nieuwe kleinere foto's uploaden en dat wil nu niet meer. en dat ge kut met rechten ed. daar heb ik niet aangezeten dus ik weet ook niet hoe dat kan  :u:u:u:u

als ik het button uploaden aanklik zie ik direct boven de motorfreakbanner die fout melding. maar jullie als moderator kunnen dit toch weer recht zetten???
of kan ik nu gewoon niet meer uploaden???

25-02-2005 19:40:36

Agent327
Gast

Ik heb het idee dat het hele fotoalbum pleitte is. Of zie jij deze nog wel, Michiel ? In dat geval, even verwijderen, nieuw fotoalbum aanmaken en opnieuw foto's uploaden. Denk ik :?

25-02-2005 20:39:50

Hermelijn
Gast

BaldRunner schreef:

Ik heb het idee dat het hele fotoalbum pleitte is. Of zie jij deze nog wel, Michiel ? In dat geval, even verwijderen, nieuw fotoalbum aanmaken en opnieuw foto's uploaden. Denk ik :?

heb ik net mijn albums ed verwijderd en WEER een nieuwe aangemaakt. kriijg ik weer !~@#$@$^#%^#^**&(*&()*%$!~$! die !#!@$#@#%^&%$ foutmelding :u:u:u:u

ik word er niet...................................... :u:u

25-02-2005 21:20:02

BuGsBuNnY

Hermelijn schreef:

BaldRunner schreef:

heb ik net mijn albums ed verwijderd en WEER een nieuwe aangemaakt. kriijg ik weer !~@#$@$^#%^#^**&(*&()*%$!~$! die !#!@$#@#%^&%$ foutmelding :u:u:u:u

ik word er niet...................................... :u:u

:u is wel een favoriete smilie van jou he :y

25-02-2005 23:11:38
Website  
GSXRonald

Probeer het nu nog eens !!

25-02-2005 23:15:45
Website  
BuGsBuNnY

Als ik op upload zie krijg ik dit maar wel met upload scherm erbij

----------------------------------------------------------------------

Warning: is_dir(): Stat failed for ./albums/edit/. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 432

Warning: filemtime(): Stat failed for ./albums/edit/. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 440

Warning: unlink(./albums/edit/.): Permission denied in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 453

Warning: is_dir(): Stat failed for ./albums/edit/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 432

Warning: filemtime(): Stat failed for ./albums/edit/.. (errno=13 - Permission denied) in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 440

Warning: unlink(./albums/edit/..): Permission denied in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 453
----------------------------------------------------------------------------------

Dan krijg ik bij upload te zien dat als ik een foto upload dat die o heeft gedaan met

Warning: move_uploaded_file(./albums/edit/mHTTP_temp_899c1006.gif): failed to open stream: Permission denied in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 1197

Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phpYdQ4Wv' to './albums/edit/mHTTP_temp_899c1006.gif' in /home/virtual/site121/fst/var/www/html/fotoalbum/upload.php on line 1197

25-02-2005 23:15:52
Website  
BuGsBuNnY

En het was goed. Oke ik dan ook maar: :u

25-02-2005 23:21:47
Website  
GSXRonald

Ja ja ja.... :h

Probeer het nog eens

25-02-2005 23:31:24
Website  
BuGsBuNnY