motorfreak.nl
Startpagina | Website | Agenda | Gebruikerslijst | Regels | Zoeken | Registreer | Login

U bent niet ingelogd.
MotorFreak / Zeg het maar / Lekker hoor, jaloerse mensen  
Auteur
Bericht Pagina's: 1
Deeptone
Gast

Ben ik even bij mijn ouders op bezoek vannochtend met de motor. Moet ik hem toch ergens neerzetten zet ik hem vlak bij van die hangende brieven bussen neer.
Kom ik later weer terug zie ik tot mijn grote verbazing dat iemand het nodig vond mijn motor even van de bok de gooien en te laten vallen. Lekker hoor, die mensen. echt jammer dat ze niet even een briefje bj hangen van, ik ben het geweest. Als je zoiets doet wees dan ook een man en zeg het eerlijk. En blijf van andermans spullen (trots) af. :u :u

30-04-2005 10:35:02

Hermelijn
Gast

Deeptone schreef:

ben ik even bij mijn ouders op bezoek vannochtend met de motor. moet ik hem toch ergens neerzetten zet ik hem vlak bij van die hangende brieven bussen neer. kom ik later weer terug zie ik tot mijn grote verbazing dat iemand het nodig vond mijn motor even van de bok de gooien en te laten vallen. lekker hoor die mensen. echt jammer dat ze niet even een briefje bj hangen van ik ben het geweest. als je zoiets doet wees dan ook een man en zeg het eerlijk. en blijf van ander mans spullen (trots) af. :u :u

belachelijk, schandalig gewoon. als ik zoiets zie dan knapt er iets in mij. maar kan me gelukkig nog wel beheersen voor verdere schade ;)

heb je veel schade?? hoop dat het snel hersteld kan worden.

succes

30-04-2005 13:15:04

Waus
Gast

ooow......klote man ! hopelijk heb je niet veel schade !

30-04-2005 13:36:51

Deeptone
Gast

heb alleen een kras op mijn schermpje in eerste instantie stond mijn spiegel ook erg raar maar dat is weer goed gekomen

30-04-2005 14:51:07

Zoef

Ja dat soort mensen :f :f :f

30-04-2005 17:53:19

GSXRonald

:u :u :u Das echt mooi klote.. Ik kan me hier zo kwaad om maken he :u .. blijf GVD met je gore poten van andermans spullen af!! Ik hoop dat het niet te veel gaat kosten om de schade te herstellen!! Zijn er nog mensen die iets gezien hebben??

30-04-2005 21:13:58
Website  
Deeptone
Gast

volgens mij niet maar weet denk ik wel wie het geweest is

30-04-2005 21:23:18

Pagina's: 1    
Ga naar